
Le o seguinte enlace: http://www.farodevigo.es/comarcas/2011/11/10/solla-advierte-cedera-pleno-competencia-control-contratos/596210.html
Pero bueno, votar o no votar es cosa tuya. Hay que preguntarse si se cree en este sistema o no. Yo no creo en este sistema, por lo tanto no participo en él; los cambios sociales siempre se han echo desde la base, desde la calle y no desde un sillón.
A partir do mes de novembro imos poñer en marcha unha nova iniciativa do Ateneo, Ponte Docu, que esperamos vos pareza interesante e vos animedes a participar con nós. A idea é proxectar, tódolos primeiros xoves de mes, documentais que, en principio, por resultar politicamente incorrectos ou por tratar temáticas en certo modo incómodas, non será posible ver nos medios de comunicación máis habituais. O lugar das proxeccións será no Enigma-Café Bar, na rúa Real, 27 de Ponteareas.
Noutros lugares do Estado existen conflitos con respecto a proxectos de plantas de biomasa similares á que se pretende instalar en Ponteareas.http://www.boe.es/boe/dias/2011/08/02/pdfs/BOE-B-2011-26034.pdf
Enviada por Anónimo.
A sesión do sábado comezou coa intervención crítica do colectivo Salva la Selva ao redor do negocio e os impactos do mercado da biomasa a nivel mundial, que foi seguida da charla centrada na problemática da instalación da planta de biomasa proxectada para Ponteareas. Este último relatorio, pronunciado por un compañeiro do ateneo, fiou datos oficiais, claves legais e condicionantes económico-sociais relacionados co proxecto e coa realidade enerxética do país para facilitar a comprensión do que está a suceder en Galiza, que non veñen máis que a manifestar que o sector enerxético se ten convertido nun negocio moi lucrativo para as grandes empresas.
Como remate, o Ateneo pretendeu amosar que existen alternativas no uso do monte máis alá da explotación enerxética e achegou ao auditorio dous exemplos significativos que están en marcha no Condado e a Paradanta. Tratouse de Abonos Lourido, produtor de abono de toxo dende hai 16 anos, e a explotación de caprino posta en marcha pola Comunidade de Montes en Man Común de Cabeiras, na parroquia de Arbo, e que conta na actualidade con máis dun centenar de cabezas e que ten xerado un posto de traballo estable.
Dende a asemblea do Ateneo Libertario Lume Negro, queremos agradecer a todas as persoas, aos grupos invitados e ó técnico do auditorio, que coa súa presenza, apoio e colaboración, fixeron posible a celebración destas cuartas tardes libertarias.“Es posible que se ejerza hoy un uso legítimo de la fuerza, pues en democracia las instituciones tienen el monopolio de la fuerza.” -Artur Mas, presidente de la Generalitat-
Estoy sobrecogido por la violencia vivida ayer en el Parlament: fue tremendo ver cómo varias decenas de diputados violentos se mostraban violentamente partidarios de aprobar unos violentos recortes que afectarán de manera violenta a todas las partidas, incluidas sanidad y educación.
Un momento, un momento. Borren el párrafo anterior, que olvidé los gritos de rigor. Empiezo otra vez, ésta es la buena: mi más rotunda condena a la actitud violenta de quienes intentaron impedir a los representantes del pueblo ejercer su función, algo inadmisible en democracia.
Vale, seguimos: la primera lección que ya han aprendido los indignados –aunque muchos ya lo sabían, pues llevan años indignados- es que el monopolio de la violencia que define al Estado significa también que es el Estado el que decide lo que es violencia y lo que no, o dicho de otra manera: qué violencia es legítima, y cuál es delito.
Así, aplicar recortes y reformas drásticas es violento, pero es violencia legítima, como lo son los violentos rescates a Grecia o Portugal, o el violento ataque al Estado de Bienestar. Da igual que el daño sobre los ciudadanos sea infinitamente mayor y más duradero que el que causan unos cuantos manchurrones de pintura a la puerta de la Ciutadella: esto último sí es delito, lo otro no.
Podemos discrepar con algunas formas de protesta, pero hay que verlas como lo que son: expresión de un malestar que no se resuelve con acampadas y twitter. Para violencia, la crisis y las medidas anticrisis. Para violento, el desprecio de los gobernantes a los gobernados cuando manifiestan con claridad su descontento. Ya comprobamos cuando la movilización contra la guerra de Irak que daba igual el rechazo de una mayoría social, pues para los gobernantes la única expresión de voluntad popular es el voto. Pero tampoco el voto cuenta, pues ni PSOE ni CiU ganaron elecciones proponiendo recortes y reformas.
De modo que ya lo saben los indignados. A seguir con las asambleas del buen rollito, y sin mear fuera del tiesto. ¿O es que acaso esperan ser escuchados de verdad?
Isaac Rosa
http://blogs.publico.es/trabajarcansa/2011/06/16/violencia-en-el-parlament-en-el-exterior/
O pasado xoves 26 de maio houbo unha pregunta sobre o proxecto de planta de biomasa de Ribadetea na Comisión de Industria, Enerxía, Comercio e Turismo no parlamento de Galicia.